وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا
وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا

بهار نصرآباد

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57

بابا یکم عکس از خادتام بندزه!!!!!!!

رضای قاضی جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:37

با سلام خدمت نصرابادییا
یاد روزای میم کالین بخیر موم دیروز ده میم کالین بیوم خیله سخت نست جو درو اگه دلسه بشه خیله سخته اما سخت تر از هر کاره خرمن کافتن و خرمن وردشتنه از همی کارا بهتر ده قله خلمه چروندن ده مین حاصلاست --- خدا قوت نصرابادیا

رضا قاضی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:02

با سلام خدمت نصرابادیا
امیدوارو سال خوبی داشته باشید خبر بارون ماره خوشحال کرد مو هر روز به وبلاگ سر مزنم اما با نبودن عباس اقا پیغام نگزشتم دوستانی که با من کار دشتن متنن به شماره ۰۹۱۸۳۱۲۱۸۵۱ تماس بگیرن از زحمات مدیر وبلاگ ممنونیم

همولایتی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:45

با اجازه مدیر وبلاگ من تلفنی تقلب کردم و محل عکسارو از یه نفر پرسیدم ولی مسولیت درستی یا نادرستیشئ خودم نمیپذیرم.

عکس اولی از داخل باغ اقای هاشم

عکس دومی هم تخته کش باغچه ملا ممد

با سلام خدمت آقای/خانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جواب شما درسته اما فعلا رو وبلاگ نمیذارم جوابتونو تا ببینم بقیه چیکار میکنن.؛ راستی اون کسی که تلفنی به شما گفت چرا خودش پیام نفرستاده؟
(همولایتی عزیز با عرض معذرت از این به بعد سعی کنین نظرتونو راجع به هر قسمت ؛ تو همون قسمت مربوط به خودش مرقوم بفرمائید)

همولایتی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:40

با سلام دوباره به همگی

من تقریبا محل هیچ کدوم از عکسهارو نتونستم تشخیص بدم ولی طرح ابتکاری جالبی بود لطفا نام محل عکسها واسامی اونهائی رو که دقیق گفتند بگید.از بعضی ها چند وقتیه خبری نیست .اصلا منظورم به مجید و علیرضا و رضا وحسن قاضی نیست بعضی های دیگه هم که از اول تو خواب بوذن لطفا بیدارشون کنید

با سلام
منم مشتاقانه منتظر اومدنشونم؛البته اگه مارو قابل بدونن ودلشون برای نصرآباد تنگ بشه
(همولایتی عزیز با عرض معذرت از این به بعد سعی کنین نظرتونو راجع به هر قسمت ؛ تو همون قسمت مربوط به خودش مرقوم بفرمائید)
خدارو شکر هویت حضرتعالی تا حدودی فاش شد.
من گفتم از این به بعد پیامهای شما رو تائید نمیکنم ؛اما متاسفانه لطف سایر دوستان(بخاطر اینکه زیاد به ما سر میزنن) باعث میشه که اینکارو نکنم.

همولایتی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:02

سلام . رسیدن مدیر وبلاک رو از خطه جنوب خوش امد میگیم آمار بازدید کنندگان ازوبلاگ نشونه علاقه مندی اونها به این وبلاگه پس مدیر محترم وبلاگ تنبلی و بی حوصلگی خودشونو به حساب دیگران نزارن بازم ازتون ممنونم.همت مضاعف و کار مضاعف در مورد وبلاگ هم میتونه مصداق داشته باشه

باسلام خدمت همولایتی عزیز:
من تا حدودی قبول دارم ؛این مدت یه کم سرم شلوغ بود.
البته در مورد کاربران هم میتونه مصداق داشته باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.