وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا
وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا

درخواست همکاری

با سلام خدمت همه نصرآبادیهای عزیز: 

امیدوارم هرکجاهستید موفق وموید باشید که طبیعتا هستید. 

چند وقت قبل باخودم میگفتم چرا تاحالا یه شعر یه داستان یه...راجع به نصرآباد کسی نگفته؟؟البته بدیهیس که از سعدی و فردوسی همچین انتظاری نداشتم.فکر کردم دیدم خوشبختانه تو این زمینه هم نصرآباد مثل تمام زمینه های دیگه حرفی برا گفتن داره لذا تصمیم گرفتم با اون عزیزان ارتباط برقرار کنم واین قضیه رو باهاشون مطرح کنم . واین کاروهم کردم اما...!

راستی یادتونه چند وقت پیش هم یکی ازمفاخر نصرآباد(........) ازماخواست که اسمشو از قسمت افتخارآفرینان نصرآباد حذف کنیم؟!!!!حالا بگذریم جای گله نیس، بنا به دلایلی تا حالا همچین اتفاقی نیفتاده.اماالان بنده این مسئله رو به فال نیک میگیرم وازتمام نصرابادیهای عزیز که دست به قلم میشن دعوت میکنم که تواین زمینه به ما کمک کنند. 

وبصورت اخص دست بوس استاد حسن نصر(سیاووش) واستاد مجید نصرآبادی(کاویان)هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.