وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا
وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا

نصرآباد بهشتی کوچک در دل کویر

 

با سلام خدمت همه نصرآبادی های عزیز 

امسال به لطف خداوند و با توجه به بارشهای  اسمانی بسیار خوب در فصلهای پاییز و زمستان میزان آبدهی(دبی)قنات روستا بسیار زیاد است و این خود سبب شده است که باغات و زمین های کشاورزی نصرآباد بسیار سرسبز و خرم باشد و دور از اغراق نیست اگر نصرآباد را بهشتی کوچک در دل کویر سبزوار بنامیم.از همینجا از تمام همولایتی های عزیز و همشهریان دعوت میکنم تا تعطیلات آخر هفته بهاری خود را در دامان طبیعت باصفای نصرآباد بگذرانند. 

 

 

 

 

 

 

لازم به ذکر میباشد که خداروشکر امسال آب قنات روستا خارس

نظرات 4 + ارسال نظر
رهنما چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:10

روستای بسیار زیبایی دارین.من اتفاقی وارد وبلاگتون شدم و از دیدن عکس های زیبا و خواندن مطالب جالب آن واقعا لذت بردم.خسته نباشید

محسن بیهق پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:56

bah bah

عروس کلبه حسن پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:56

سلام عکسای خیلی جالبیه ما که تو شهر غریب هستیم دلمون باز میشه وقتی عکسا رو میبینیمواقعا دستتون درد نکنهبازم ازاین کارا بکنیدبای

یکی از دوستان وآشنایان چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:38

سلام
روستای بسیار زیبایی دارین . من وقتی خیلی کوچک بودم به روستای شما سفر کردم .کنار ده شما یه رودخانه کوچک بود که همه خانمهای ده اونجا ظرف و لباس میشستن. کاش باز هم بتوانم بیایم
باز هم از این عکسا بفرستید از عمو رحیم( اق دایی رحیم ) هم عکس بفرستید من خیلی دوستش دارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.