وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا
وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا

چای آتشی

قطعه فیلم زیبایی از نوشیدن چای آتشی به همراه مردان چاپخانه(پیش افتاوی) در یک غروب سرد زمستانی برای  مشاهده و دانلود کلیک کنید 

نظرات 7 + ارسال نظر
ناصر یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:34 http://gravyanma

سلام سایت خوبی داری معلومه نویسنده خوبی هستی من با افتخار از غرب کشور اماده تبادل لینک با شما هستم ضمن اینکه وبلاگ من اخیرا مورد توجه یکی از برنامه های شبکه سوم قرارگرفته ویکی از سایت های برتر روستاهای ایران شناخته شده به امید دیدار..

محسن بیهق سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:17

very good

ترشیزی سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:03 http://bargoo.ir

سلام
خسته نباشید
گذاشتن کلیپ در سایت واسه شروع کار خوبه ولی سعی کنین بیشتر از این کارها بشه
از مراسم ها فیلم بذارین
اگه بتونین فیلم رو یکم ویرایشش کرد و حتی اگه دیدین صداش زیاد نیاز نیست آهنگ روش بذارین خیلی جالبتره

بازم خداقوت
یا علی
سلام ما رو به داداش ها هم برسونید

زن مهدی کلبه حسن جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 20:10

سلام عباس آقا من روز در میون سایت رو باز میکنم ولی دیر به دیر تصاویر جدید میبینمتو شهر غریب تنها چیزی که میتونه دلمونو باز کنه سایت نصر آباده.به همه نصرآبادیای عزیز سلام مارو برسونید مخصوصا باجی مصیمه.خسته نباشید.خدا قوتتون بده

با سلام خدمت شما و مهدی آقا و ضمن تبریک روز مادر و هفته زن انشا الله در هر کجا که هستید در کنار خانواده سالم و سلامت باشید حقیقتش ما هم دوست داریم هر روزه مطالب جدید در سایت قرار بدیم اما مشکلات و درگیری ها این مجالو گرفته--به بزرگواری خود این کمبودهارو بر ما خرده نگیرید

همولایتی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:08

قطه درست نیست صحیحش قطعه میباشد در صفحه نخست

اشتباه تایپ شده
با تشکر

H.N چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:27 http://Varzesh150.blogfa.com

آی گفتی
چقدرم بعدازظهرها میچسبه
در ضمن کلیپ هم جالب بود

از وبلاگ بسیار زیبات (یادآور خاطره های خوش نصرآباد) تشکر میکنم و با اجازه ات من لینکت کردم خوشحال میشم شما هم به وب من سری بزنی و اگه دوست داشتی لینکم کنی. با تشکر h.n

مهدی کلبه حسن چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:52

گلیپ قشنگی بود ولی حیف که بارات عبدول حضور نداشت تا با خنده های دلفریبش به مجلس چایخانه زینت بخشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.