وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا
وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا

ما دیده بان خط سرخ فاطمیه ایم...

 

Inline image 3

یک سال و نیم پیش اتفاق افتاد... در یک واقعه ی نا به هنگام مادرم را از دست دادم...

ضربه ی بزرگی برای من بود در زندگی چراکه به مادرم خیلی وابسته بودم.

آن روزها را هرگز فراموش نمی کنم... آن روزها صمیمی ترین دوستانم اولین کسانی بودند که در کنارم بودند... در مراسم تدفین٬ مراسم تعزیه و... در همه جا حضور داشتند و راستی که حضورشان تصلی خاطر بود برای من... 
بعضی هاشان لباس مشکی به تن کرده بودند٬ بعضی هاشان کارهای مجالس را به عهده گرفته بودند... بعضی هاشان پرچم تسلیت نوشته بودند و بعضی برگه ی ترحیم. 
جلوی درب مجلس تعزیه که ایستاده بودم گاهی شاهد ورود دوستانی بودم که شاید سال ها از من دور بوده اند و خبری نگرفته اند... ولی این حضورشان باعث می شد که احساس خیلی نزدیکی به آن ها داشته باشم...
*****
خاک بر دهانم اگر بخواهم مقایسه کنم که هرگز کسی را نتوان با خاندان وحی مقایسه کرد...
مادر من که بود؟ خودم که بودم؟ دوستانم که بودند؟
همه ی ما به فدای خاک پای فضه خادمه ی حضرت زهرا سلام الله علیها...
حقیقت است که صاحب الزمان فرزند فاطمه ی زهراست...
حقیقت است که مادر صاحب الزمان با مظلومیت به شهادت رسیده است...
و از مظلوم اگر دفاع نشود... اگر شعائرش احیا نشود کمک به ظالم است...
اگر حتی سال ها از صاحب الزمان دور بوده ایم امسال اگر مجلسی برای فاطمیه بگیریم و یا کاری کنیم یقین بدانید او نگاهش به ما تغییر خواهد کرد.
اگر خواستید برای فاطمیه قدمی بردارید جهت همفکری و مشاوره در خدمتم...

*****
قَالَ الصَّادِقُ علیه السلام لِلْمُفَضَّلِ: لَا کَیَوْمِ مِحْنَتِنَا بِکَرْبَلَا ، وَ إِنْ کَانَ کَیَوْمِ السَّقِیفَةِ وَ إِحْرَاقِ الْبَابِ عَلَى أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ فَاطِمَةَ وَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ وَ زَیْنَبَ وَ أُمِّ کُلْثُومٍ وَ فِضَّةَ وَ قَتْلِ مُحَسِّنٍ بِالرَّفْسَةِ لَأَعْظَمُ وَ أَمَرُّ ، لِأَنَّهُ أَصْلُ یَوْمِ الْفِرَاشِ.
حضرت صادق علیه السلام به مفضّل فرمود: روزی مانند روز مصیبت ما در کربلا نیست، هرچند روز سقیقه
و آتش زدنِ درِ خانه بر امیرالمؤمنین، و فاطمه، و حسن، و حسین، و زینب، و امّ کلثوم علیهم السلام، و فضّه، و کشتن محسن با ضربه پا بر سینه، بزرگ تر و تلخ تر است، زیرا آن روز ، روز بستر سازی برای مصیبت کربلا بود... 

الهدایة الکبرى، ص417
در پناه صاحب الزمان

نظرات 2 + ارسال نظر
بنیامین جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:51 http://nosubmit.blogfa.com

با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل

زهرا چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:32

باسلام خدمت مدیر محترم
ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت بانوی دوعالم حضرت
فاطمه ی زهرا سلام الله علیها ونیز تبریک فرارسیدن سال نو وبهار طبیعت به شما مدیر محترم وتمام نصرآبادی ها .

وبلاکتان به روز نشده وعکسایی از طبیعت نصراباد وباغها ودشت باصفای آن ونیز دیدو باز دید مردم ونیز شعری از شاعران آن وروصف بهار وعید نوروز به چشم نمی خورد .

منتظر عکسها ونوشته های زیبایتان دروصف نصرآباد هستم

پیروز باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.