وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا
وبلاگ روستای نصرآباد -  شهرستان خوشاب - سبزوار

وبلاگ روستای نصرآباد - شهرستان خوشاب - سبزوار

اطلاعات و اخبار مربوط به روستا

جشن تولد 5 سالگی وبلاگ نصرآباد

 سلام همولایتیها،دوستان گل و مهربان و با وفا و همراهان همیشگی

  و امشب درست 4سال از زمان تولد وبلاگ نصرآباد عزیز می‏‌گذرد . شامگاه 15اسفندماه 88. ..! و از فردا پنجمین بهار زندگیشو شروع میکنه . نمی‏‌دانم چرا یک‏‌دفعه تصمیم گرفتم که روزانه‏‌های وطنم را بنویسم، ولی هرچه بود نیاز شدیدی بود که نمی‏‌توانستم جلویش را بگیرم... این بود که «روزانه‌‏های نگین فرهنگی سبزوار» متولد شد و کامنت‏‌های شما ذره ذره در رگ‏‌هایش تزریق شد و به آن جان بخشید.

     به آرشیو که نگاه می‏‌کنم کلی خاطره برایم زنده می‏‌شود؛ از تمام لحظات و احساساتی که ثبت شد....

و خدای مهربان را شاکرم که توانسته باشم در این محیط مجازی گوشه ای از عظمت نصرآباد را به نمایش گذاشته باشم. و در حد توانم آنرا به روز کرده باشم و همولایتیهای عزیزم را در جریان اخبار روستا قرار داده باشم.

و اکنون نصرآباد عزیز با 2 وبلاگ در فضای مجازی فعالیت میکنه. واز این جهت خوشحالیم که کمتر شرمنده دوستانمان می شویم .

دوستدار شما عباس

حضور یک نصرآبادی در نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمانی

بی شک نصرآبادی ها را در سطح شهر سبزوار علاوه بر افراد تحصیلکرده ، به عنوان معماران و بنایان چیره دست ساختمان نیز می شناسند.اما اکنون جوانی با تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک و با علم روز پای در این عرصه نهاده است که پیشرفت های زیادی نیز کسب نموده است."محمد علی نصرآبادی"مدیر شرکت ساختمانی خط و طرح بیهق که پروژه های زیادی را نیز در سطح شهرستان به انجام رسانیده است این روزها در نمایشگاه صنعت ساختمان شرکت کرده است از همه عزیزان دعوت می نمایم با بازدید از این نمایشگاه و غرفه ایشان سبب دلگرمی و پشت کار بیشتر وی وهمه جوانان موفق نصرآباد گردید.محل نمایشگاه سالن میلاد واقع در 3 راه امداد جنب دانشکده فنی و مهندسی عیرانتفاعی بیهق